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Telemaco Signorini. Catalogo generale ragionato delle opere

Pistoia, 2019; ril., pp. 810, 1500 ill. b/n e col., cm 21,5x29,5.

prezzo di copertina: € 240.00

Telemaco Signorini. Catalogo generale ragionato delle opere

Costo totale: € 240.00 € 740.00 aggiungi al carrello carrello

Libri compresi nell'offerta:

Telemaco Signorini. Catalogo generale ragionato delle opere

Pistoia, 2019; ril., pp. 810, 1500 ill. b/n e col., cm 21,5x29,5.

OMAGGIO (prezzo di copertina: € 240.00)

Telemaco Signorini. Catalogo generale ragionato delle opere

Il Pittore Luigi Nono (1850-1918). Catalogo Ragionato dei Dipinti e dei Disegni. La Vita, i Documenti, le Opere

Torino, 2006; 2 voll., ril. in cofanetto, pp. 576, 862 ill. b/n, 117 tavv. col., cm 25x34.
(Varia).

OMAGGIO (prezzo di copertina: € 250.00)

Il Pittore Luigi Nono (1850-1918). Catalogo Ragionato dei Dipinti e dei Disegni. La Vita, i Documenti, le Opere

Cavaglieri. Catalogo Ragionato dei Dipinti: la Vita e le Opere. Catalogo delle Opere

Torino, 2006; 2 voll., ril. in cofanetto, pp. 608, ill. b/n, 125 ill. col., 125 tavv. col., cm 25x35.
(Archivi dell'Ottocento).

OMAGGIO (prezzo di copertina: € 250.00)

Cavaglieri. Catalogo Ragionato dei Dipinti: la Vita e le Opere. Catalogo delle Opere

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NYC Marathon. Do not cross

Damiani

Bologna, 2016; ril., pp. 80, 60 ill. col., cm 30,5x23.

ISBN: 88-6208-497-8 - EAN13: 9788862084970

Soggetto: Collezioni,Fotografia

Periodo: 1960- Contemporaneo

Luoghi: Extra Europa

Extra: Arte Americana

Testo in: testo in  italiano  

Peso: 0.79 kg


In 'NYC Marathon: Do Not Cross', the Milanese photographer Marco Craig gathers the photos he took as he ran the New York City Marathon.

Craig describes his experience at the most famous marathon in the world through images from inside the race and not from the edges, thus offering a perspective from someone who experiences the atmosphere and the energy of the competition in person. "The idea was to produce portraits of the real element that nourishes and makes this race special: the public" says Craig. "Every year, tens of thousands of people pour into the streets to encourage all the participants in the Marathon. Through the boroughs of Brooklyn, Queens, the Bronx, and Manhattan, the crowd accompanies you with its support, affection, inventiveness, offering water and food, encouraging you and screaming the name printed on your shirt. And all this even manages to give you respite from the atrocious effort needed to finish the race. New York can be a cruel and merciless city, but not on the day of the Marathon."

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design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci