Pino Pascali
Milano, Fondazione Prada, March 28 - September 23, 2024.
Edited by Mark Godfrey.
With Italian translations of the texts.
English Text.
Milano, 2024; 2 vols., paperback in a case, pp. 336+228, 351 col. ill., cm 21x28.
cover price: € 90.00
|
Books included in the offer:
Pino Pascali
Milano, Fondazione Prada, March 28 - September 23, 2024.
Edited by Mark Godfrey.
With Italian translations of the texts.
English Text.
Milano, 2024; 2 vols., paperback in a case, pp. 336+228, 351 col. ill., cm 21x28.
FREE (cover price: € 90.00)
Marcello Morandini. Catalogo ragionato
Edited by Meneguzzo M.
Milano, 2020; bound in a case, pp. 536, 1400 b/w ill., 96 col. ill., cm 25x37.
(Arte Moderna. Cataloghi).
FREE (cover price: € 150.00)
Pubblicità e brand di famiglia. Guida essenziale alla pubblicità in TV per le piccole e medie aziende e per la comunicazione sociale
Amedeo Pesce
Edizioni NPE
Battipaglia, 2020; paperback, pp. 176, ill., cm 15,5x21,5.
(Narrativa. 30).
series: Narrativa
ISBN: 88-3627-023-9 - EAN13: 9788836270231
Period: 1800-1960 (XIX-XX) Modern Period,1960- Contemporary Period
Languages:
Weight: 0.84 kg
Piero Magnabosco; Dario Silvestro; Marco Sbrizzi € 51.30
€ 54.00 -5 %
Baia grande. La pialassa Baiona ultima frontiera per una valle salmastra
