art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

Beyond ratings: the voice of travelers. UGC, eWon and big data in tourism & hospitality management

Pisa University Press

Pisa, 2022; paperback, pp. 192, cm 15x21.
(Saggi e Studi).

series: Saggi e Studi

ISBN: 88-3339-546-4 - EAN13: 9788833395463

Languages:  italian text  

Weight: 1 kg


Il valore dei big data per le aziende risiede nella capacità del management di elaborare e analizzare tali dati estraendone conoscenza strategica per i propri processi decisionali. Il volume discute le tecniche di data science per i modelli decisionali e di marketing delle aziende consumer-oriented.

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
€ 14.00

ships in 2/3 weeks


design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci