art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

Orientamento al cliente. Il customer relationship management come strategia d'impresa

Franco Angeli

Milano, 2004; paperback, pp. 160.
(Informatica & Innovazione).
(Informatica & organizzazioni - diretta da Marco De Marco - Comitato scientifico: A. Alberici, N. B. Andersen, D. Avison, P. Bourgine, S. De Angeli, G. Fitzgerald, F. Fontana, M. Grauer, H. Krcmar, C. Nottola).

series: Informatica & Innovazione

ISBN: 88-464-6178-9 - EAN13: 9788846461780

Languages:  italian text  

Weight: 0.28 kg

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
€ 21.00

ships in 2/3 weeks


design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci