art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

All American Ads of the 60s

Taschen

Edited by Heimann J. and Heller S.
English, French and German Text.
Köln, 2003; paperback, pp. 192, ill., cm 14,5x20.
(Icons).

series: Icons

ISBN: 3-8228-2402-X - EAN13: 9783822824023

Subject: Graphic Arts (Prints, Drawings, Engravings, Miniatures)

Languages:  deutsch, english, french text   deutsch, english, french text   deutsch, english, french text  

Weight: 0.4 kg


In questo piccolo grande volume dedicato alla pubblicità americana degli anni sessanta, troviamo dalle macchine dalle linee eleganti, alle sigarette, al cibo e molto di più. È una collezione coloratissima di stampe che esplorano il meraviglioso mondo degli anni sessanta negli Stati Uniti.

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
out of print - NOT orderable

design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci