art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

Il marketing consumer-based. Il modello della product offering

Cedam

Padova, 2003; paperback, pp. XXVIII-300, ill.
(Università degli Studi di Roma "La Sapianza". Facoltà1 di Economia. Dipartimento di Scienze della Gestione d'Impresa. Collana di Studi di Tecnica Aziendale. 65).
(Studi tecnica aziend Fac. econ.-Un. Roma. 65).

series: Università degli Studi di Roma "La Sapianza". Facoltà1 di Economia. Dipartimento di Scienze della Ge

ISBN: 88-13-24758-3 - EAN13: 9788813247584

Languages:  italian text  

Weight: 1.44 kg

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
out of print - NOT orderable

design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci