art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

Lingue Culture Mediazioni (Lcm Journal) (2015). Ediz. Italiana e Inglese. Vol. 1: Comunicazione Turistica, Rappresentazione e Mediazione tra Est e Ovest

LED - Edizioni Universitarie di Lettere Economia e Diritto - Sezione Universitaria

Milano, 2015; paperback, pp. 178.
(Lingue Culture Mediazioni - Languages Cultures Mediation. 1. 2015).

series: Lingue Culture Mediazioni. Languages Cultures Mediation

ISBN: 88-7916-751-0 - EAN13: 9788879167512

Subject: Magazines

Languages:  italian text  

Weight: 0.85 kg


Contenuti: Premessa / Foreword. Turismo e interculturalità, D. Dolcini R.P.B. Singh - Da incredibile a credibile: strategie nazionali di promozione turistica in India, M. Angelillo - "Blockbuster movie, blockbuster location": cineturismo e costruzione dell'immagine dell'Italia per il pubblico indiano, S. Cavaliere - L. Barletta - Gazing at Italy from the East: A Multimodal Analysis of Malaysian Tourist Blogs, O. Denti - Russo e italiano nei contatti linguistici: immagini riflesse, L. L'vovna Fedorova - M. Bolognani - "The Past Is a Foreign Country": History as Representation in the Writings of William Darlymple, D.E. Gibbons - Please Do not Stand over the Buddha's Head (Pay Respect)': Mediations of Tourist and Researcher Experience in Thailand, A. Jocuns - I. de Saint-Georges - N. Chonmahatrakul, J. Angkapanichkit - For Your Eyes Only': How Museum Walltexts Communicate East and West. The Case of the Peggy Guggenheim Foundation, S.M. Maci - Word-formation in the Arabic Language of Tourism, C. Solimando.

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
€ 28.50
€ 30.00 -5%

ships in 24h


design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci