art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

All American Ads of the 40s

Taschen

Edited by Heimann J.
English, French and German Text.
Köln, 2001; paperback, pp. 768, ill., cm 20x26.
(Midi).

series: Midi

ISBN: 3-8228-1468-7 - EAN13: 9783822814680

Subject: Graphic Arts (Prints, Drawings, Engravings, Miniatures)

Languages:  english, french, deutsch text   english, french, deutsch text   english, french, deutsch text  

Weight: 2.2 kg


La Seconda Guerra Mondiale portò una ventata nuova di orgoglio nazionale e prosperità agli statunitensi che non volevano altro che rispecchiare i loro successi e il benessere raggiunto nella pubblicità dell'epoca.

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
out of print - NOT orderable

design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci