art and architecture bookstore
italiano

email/login

password

remember me on this computer

send


Forgot your password?
Insert your email/login here and receive it at the given email address.

send

chiudi

FB googleplus
ricerca avanzata

All American Ads of the 80s

Taschen

Edited by Heimann J. and Heller S.
English, French and German Text.
Köln, 2005; paperback, pp. 608, ill., cm 20,5x26,5.
(Midi).

series: Midi

ISBN: 3-8228-3833-0 - EAN13: 9783822838334

Subject: Graphic Arts (Prints, Drawings, Engravings, Miniatures),Societies and Customs

Period: 1960- Contemporary Period

Places: Out of Europe

Languages:  english, french, deutsch text   english, french, deutsch text   english, french, deutsch text  

Weight: 2.11 kg


I primi anni '80 non facevano presagire niente di buono: la fine della guerra fredda, crimine e inflazione alle stelle, la star Ronald Reagan eletta presidente che indice una guerra stellare per conto proprio. Invece furono gli anni della generazione yuppi, del cubo di Rubik, delle maratone al Trivial, un'epoca caratterizzata da tantissime icone di stile.

YOU CAN ALSO BUY



SPECIAL OFFERS AND BESTSELLERS
out of print - NOT orderable

design e realizzazione: Vincent Wolterbeek / analisi e programmazione: Rocco Barisci